
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی بافرمتpdf تعدادصفحات 10
چکیده هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی )متن، پرسش ها و تصاویر( از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 1394 است. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش کتاب علوم سوم ابتدایی بود.واحد مطالعه درس های مندرج در کتاب و واحد تجزیه و تحلیل، متن، پرسش ها و تصاویر کتاب است که بر اساس مقوله های فعال و غیرفعال توسط فرمول ویلیام رومی تحلیل و ضریب درگیری آن ها مشخص شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که متن کتاب علوم تجربی با ضریب 0 ، متنی فعال و پویاست وزمینه را برای یادگیری فعال فراهم می کنند.در این کتاب به دلیل نداشتن / درگیری 39 سوال های پایان فصل وبا توجه به روش ویلیام رومی تعداد پرسش ها 0بوده در نتیجه تحلیل نشده اند. اما 0 نشان دهند هی غیرفعال و غیرپویا بودن تصاویر است و زمینه را برای / تصاویر کتاب با ضریب درگیری 82 فعالیت فراهم نمی کند.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-109779-%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%a8/
- ۹۵/۰۷/۱۲